Politica de returnare

Politica de returnare

Returnare și reclamații cu privire la produse

Clientul are dreptul să se retraga din contract si să returneze produsele comandate de la www.imbracaminte-online.ro în termen de 14 zile de la data livrării produsului. Ca să fie primit, produsul înapoiat este necesar: 

(1) Să intrați în Profilul Dvs., secțiunea Retur și să alegeți din produsele, în tremen de retur, pe care nu le mai doriți. Se poate să fie din comenzi diferite.

(2) Să urmați pașii în secțiunea Retur și să finalizați solicitarea de retur, astfel în mod automat se solicită curier, care o să Vă contacteze în vederea preluări produselor menționate. Prețul serviciului de curierat este 14,50 RON și este fix oriunde în Romania. Îl puteți vizualiza la pasul 2 din procedura de retur.

- La următorul pas 3 alegeți modalitatea de rambursare a banilor -  transfer  în cont bancar .

În cazul în care alegeți transfer bancar este necesar să introduceți:

•  IBAN;

•  Cod swift al băncii;

•  Numele complet al titularului;

•  Adresa titularului.

La același pas 3 alegeți adresa, de la care curierul să preia produsele. Prin apăsarea butonului verede Crează, Dvs. ați finalizat cu succes procesul de retur și ați solicitat curier de la compania Fan courier. Informații cu privire la solicitarea returului veți vedea în Profil>Retur> Returnate

 

(3) Să transmiteți produsul/ele curier-ului. SOCIETATEA urmează să primească produsul cu eticheta sa originală cu EAN, care este lipit pe cutie, cu factură, bon (dacă este cazul) și fără indicii că produsul a fost folosit de către client, fără să fie deteriorate sau tratată în careva modalitate. Vă recomandăm să returnați produsul-ele în cutiile în care le-ați primit, în scop de a preântâmpina pierderea sau deteriorarea acestora de către curieri. 

 

Întrebări cu privire la retur și reclamații puteți înainta la adreasa de e-mail: ..........sau la telefonul clientului: 0763326391

Consumatorul este obligat să păstreze produsul primit, să asigure menținerea calității și siguranței acestuia. 

Nu trebuie perturbată integritatea etichetei produsului.

În caz de nerespectare acestor condiții, SOCIETATEA are dreptul sa refuze primirea produsului returnat, respectiv sa nu ramburseze Consumatorului suma plătită. 

Clientul are dreptul să primească, doar valoarea produsului returnat, în cuantumul aferent la data lansarii comenzii și cumpărării lui si contravaloarea tarifului aferent serviciului de curierat. In cazul in care utilizatorul a ales o alta modalitate de livrare a produselor decat cele propuse de catre SOCIETATE, costurile aferente livrarii nu vor fi returnate.

În cazul în care, consumatorul decide sa se retragă din contractul de vânzare-cumpărare la distanță și nu dorește nici unul dintre articolele din comandă, cheltuilile privind serviciul de cureriat sunt pe seama Societății. În cazul în care consumatorul dorește să resituie o parte din articole, cheltuilile privind serviciul de cureriat sunt pe seama sa.

SOCIETATEA va returna   contravaloarea produselor in termen de 14 zile de la data la care a luat cunostinta de retragerea consumatorului din contract. SOCIETATEA isi rezerva dreptul de a nu returna contravalorea produselor comandate decat dupa data receptionarii produselor de la utilizator.

În cazul în care clientul descoperă deficiențe vădite ale produsului, el poate înapoia articolul și solicita returnarea sumei de bani. Reclamația cu privire la deficientele produsului trebiue înaintată, in termen de 14 zile de la data primirii produsului, în acest caz cheltuielile pentru serviciul de curierat va fi pe seama SOCIETĂȚII.În caz de nerespectare a termenului menționat, SOCIETATEA nu poate fi tinuta raspunzatoare in nici un mod fata de client. 

SOCIETATEA comercializeaza produse second-hand, de aceea nu are posibilitatea de a înlocui produsele returnate cu un produs identic. In acest caz, SOCIETATEA, la solicitarea consumatorului poate returna contravaloarea produsului, conform procedurii mai sus descrise.  Societatea oferă posibilitatea clientului să folosească suma plătită, pentru achiziționarea produsului/lor returnat/e, la cumpărarea unor alte produse ulterioare. În cazul în care clientul alege această modalitate de rambursare, poate notifica această opțiune a sa în emailul pentru returnarea produsului/lor.  

Reclamația trebuie să fie însoțită de: factura, chitanta, avizul de însoțire a mărfii si de documentele aferente efectuarii livrarii prin curier (awb, etc) inclusiv produsul cu deficient, in caz contrar SOCIETATEA nu are obligația de a solutiona reclamatia si nu poate fi tinuta raspunzatoare in nici un mod.

Cheltuielile pentru curier, privind primirea și înapoierea produsului sunt pe seama clientului/ utilizatorului. 

SOCIETAREA vă va rambursa suma de bani plătită, cat mai repede posibil dar nu mai târziu de 15 zile (cincisprezece) zile de la data la care a primit produsele.

Rambursarea banilor se face prin:

- transfer bancar, în contul indicat de către client .

- in situație în care clientul folosește suma de bani pentru produs returnat la cumpărarea/ alegerea unui produs ulterior. Prin această funcție Societatea respectă prevederile legale cu privire la oferirea posibilității de înlocuire a unui produs cu altul în caz de reclamație.

În caz de retur sau reclamație de produse care sunt incluse în comandă care beneficiază de reduceri sau vouchere promoționale, SOCIETATEA își reține reducerea.

 

Continua